Wednesday, May 03, 2006

Telah

Sayang....
Kata kata ini aku susun di kejauhan diri
Ketika telah memahami
Biarpun bercinta dengan mu terlalu indah
Namun memutuskannya kian terluka

Sesungguhnya amat berat untuk dikhabarkan
Tapi aku juga telah tiba dipenghujung kesabaran
Sebelum lebih menderita
Biarlah aku yang memberikan keputusan

Akan ku redha
Suratan takdir
Telah lama menunggu
Dan masa berharga yang ada
Sesia berlalu
Kau memberi harapan yang palsu

tiada ketelusan
tiada keberanian
tiada pendirian yang nyata
telah lama menanti jawapan pasti
terkulai kini janji janji

5 comments:

Anonymous said...

sememangnya aku tak punya apa2
kini barulah aku tercelik mata
pedih hati ini mendengar engkau menderita
hiba hati ini mendengar kata

tiada aku perasan
yang aku berdusta selama ini
yang aku bermuka-muka

entah terasa hina sangat rasa

engkau tahu
betapa canggungnya aku
engkau tahu
betapa kerdilnya aku mengharung titian hari2 aku.

tapi aku mengerti
mungkin lebih baik
dikira...
semuanya mudah belaka
buat diri ku

InaOK said...

Janji yang tidak dikota
biarkan bersahaja
harapan yang palsu
biarkan berlalu

Bina semangat jitu
segala yang berlaku penuh hikmah
jernihkan hati dan kalbu
berlindung di bawah kasih ALLAH

Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»