Monday, April 17, 2006

Mereka, Dia & Aku

Tidak terlintas untuk meragut
Tidak terniat untuk merosakkan
Hanya memberi pada yang sudi
Hanya mebelai pada yang ada

Tadi mereka memberita
Tadi mereka berkata
bahawa aku puncanya
kononnya aku tak punya apa-apa

Haruskah aku berundur
Haruskah aku memutuskannya
Apakah ini semua dusta semata-mata?

Dia sering berkata
Sampai bila
Kita harus sebegini rupa?
Sampai masanya
Kita harus melakukan sesuatu jua

Jadi apa harus aku lakukan?
berdiam, menurut atau bertindak?

5 comments:

InaOK said...

Memberi pada yang sudi
sepakat hadapi dugaan
mengapa perlu berundur?
setiap kata merendah diri
setiap halangan jadikan cabaran
matlamat terakhir usahlah kabur

Salam, I dah link you & also, jawab yr komen kat blog "Life Per Se" ...HeHeHe..Jangan marah :)

dzan said...

mendengar kata hati
mengikut kata fikir
mengimbang kata diri
meletakkan jati didepan izati
dimana kita sebenarnya

jangan kecewa
jangan berputus asa
pada rasa yang dianugerahkan NYA

PS: 3ma kasih kerna sudi ke goBLOG saya. ahemmmmm

Unggas Rimba said...

TQ peeps...

Your words lighten up my spirits!
Strenghten my soul.

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»